Videoconferencia y aplicaciones de la derivada en los estudiantes de ingeniería del segundo ciclo de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas, San Isidro - Lima
No Thumbnail Available
Date
2021-12-15
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Universidad Nacional de Educación Enrique Guzmán y Valle
Abstract
Esta investigación titulada Videoconferencia y aplicaciones de la derivada en los
estudiantes de ingeniería del segundo ciclo de la Universidad Peruana de Ciencias
Aplicadas, San Isidro – Lima. El principal objetivo de esta investigación es demostrar la relación
entre videoconferencia y aplicaciones de la derivada, es un estudio no experimental de diseño
transeccional, fue tomado los datos en un solo momento a una muestra de 66 estudiantes de del
segundo ciclo de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas, el instrumento fue validado por
juicio de expertos consistencia interna de Alfa de Cronbach 0,86, obteniendo resultados al 95% de
confiabilidad constatando la relación de las variables de estudio.
This research entitled Videoconference and derivative applications in engineering students of the second cycle of the Peruvian University of Applied Sciences, San Isidro - Lima. The main objective of this research is to demonstrate the relationship between videoconferencing and derivative applications, it is a non-experimental study of transectional design, the data was taken in a single moment from a sample of 66 students of the second cycle of the Peruvian University of Applied Sciences, the instrument was validated by expert judgment, internal consistency of Crombach's Alpha 0.86, obtaining results at 95% reliability, verifying the relationship of the study variables.
This research entitled Videoconference and derivative applications in engineering students of the second cycle of the Peruvian University of Applied Sciences, San Isidro - Lima. The main objective of this research is to demonstrate the relationship between videoconferencing and derivative applications, it is a non-experimental study of transectional design, the data was taken in a single moment from a sample of 66 students of the second cycle of the Peruvian University of Applied Sciences, the instrument was validated by expert judgment, internal consistency of Crombach's Alpha 0.86, obtaining results at 95% reliability, verifying the relationship of the study variables.
Description
Keywords
Videoconferencia, aplicaciones de la derivada
Citation
Acosta Neyra, J. M. (2021). Videoconferencia y aplicaciones de la derivada en los estudiantes de ingeniería del segundo ciclo de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas, San Isidro - Lima (Tesis de maestría). Universidad Nacional de Educación Enrique Guzmán y Valle, Lima, Perú.